Nekad Haagiz | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haagiz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198243338642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Merlin Westdahl

Vad är ditt discord namn? Haagiz#6176

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär i Fivem servern Unive heter Melle Westdahl och är född den 2000-10-24. Han gillar alla typer av fordon. Han hjälper alla som han ser behöver hjälp. Han är snäll och omtänksam, erkänner det han gjort fel om det skulle hända. Han har gått hela skolan och gick på fordon i gymnasiet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gör det jag blir tillsagd att göra, jag lallar inte runt en massa som vissa gör. Jag kör RP med känsla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en ganska stor server och det finns mycket att göra. och att det är människor som kör RP på riktigt!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Fivem servern Unive genom youtube och fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra allt jag kan för andra människor som kör RP. Och att köra RP med känsla!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lyckas med RP livet genom att köpa och sälja bilar så man blir miljonär! och att bli en stor profil i för andra spelare i servern Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag verkligen inte, laddade ner Fivem bara för att spela på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka