Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HA0402/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Sätterlund
Vad är ditt discord namn? HA0402#2713
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Jag är Kagz och är 18år jag har visioner om att vara en rappare men är just nu bara en hobby rappare som gärna vill visa mina kunskaper för andra för att kunna sprida mitt namn på gatorna. Jag försöker att sköta mina jobb men med tanke på min jobbiga bakgrund som ung kriminell så har jag svårt att ta mig ur det kriminella. Jag sålde tunga droger som tex kokain och cannabis men det har jag slutat med. Också med tanke på min bakgrund så har jag svårt för att hålla mig kontrollerad i hetsiga situationer och tar lätt till våld och liknande. Jag har även starka åsikter som tex att ta hand om de unga så att de slipper ha det som jag har det just nu med ett liv som kommer präglas över mitt förflutna. Om jag hamnar i skiten så kan det hända att jag blir kriminell igen man jag försöker hålla mig undan. Mina intressen är att lyckas med min karriär som rappare men även coola bilar som BMW osv. Det är där majoriteten av mina förmögenheter går till. Det är som en flykt från allt hemskt. Jag är även en ganska blåst person som lätt kan ta sida i konflikter för att backa mina kompisar och dem kompisarna jag väl har håller jag mig vid och backar till 100%. Jag flyttade till den här staden för att i den förra jagade mitt förflutna mig och jag var mordhotad. Därför kan jag även lätt bli paranoid och tror att folk är efter mig.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara en karaktär med stora karaktärs drag och jag tror att folk kommer tycka att jag kommer bidra till en bra RP med många bra scenarion. Jag är även en mogen person som inte kommer skrika efter support så fort det minsta lilla händer som jag har märkt händer ofta på andra servrar vilket jag tycker är tråkigt. Jag är även kreativ och kommer kunna bidra med mycket roligt via min karaktär. Jag har även spelat en hel del RP och titta mycket på YT och streams osv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar seriös. Och jag har saknat att kunna ta RP seriöst eftersom att många servrar jag har spelat på har blivit för oseriösa med massa småbarn som går ooc hela tiden. Och som inte tänker på scenarion utan spelar det som vanliga GTA.
Hur hittade du Unive? Letade efter en ny server efter en lång paus
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utveckla min karaktär och jag älskar RP och vill kunna bli mer seriös med den på en bra server där folk är lite mer seriösa.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag körde förut på en server som hette göteborgstadRP
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Sätterlund
Vad är ditt discord namn? HA0402#2713
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Jag är Kagz och är 18år jag har visioner om att vara en rappare men är just nu bara en hobby rappare som gärna vill visa mina kunskaper för andra för att kunna sprida mitt namn på gatorna. Jag försöker att sköta mina jobb men med tanke på min jobbiga bakgrund som ung kriminell så har jag svårt att ta mig ur det kriminella. Jag sålde tunga droger som tex kokain och cannabis men det har jag slutat med. Också med tanke på min bakgrund så har jag svårt för att hålla mig kontrollerad i hetsiga situationer och tar lätt till våld och liknande. Jag har även starka åsikter som tex att ta hand om de unga så att de slipper ha det som jag har det just nu med ett liv som kommer präglas över mitt förflutna. Om jag hamnar i skiten så kan det hända att jag blir kriminell igen man jag försöker hålla mig undan. Mina intressen är att lyckas med min karriär som rappare men även coola bilar som BMW osv. Det är där majoriteten av mina förmögenheter går till. Det är som en flykt från allt hemskt. Jag är även en ganska blåst person som lätt kan ta sida i konflikter för att backa mina kompisar och dem kompisarna jag väl har håller jag mig vid och backar till 100%. Jag flyttade till den här staden för att i den förra jagade mitt förflutna mig och jag var mordhotad. Därför kan jag även lätt bli paranoid och tror att folk är efter mig.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara en karaktär med stora karaktärs drag och jag tror att folk kommer tycka att jag kommer bidra till en bra RP med många bra scenarion. Jag är även en mogen person som inte kommer skrika efter support så fort det minsta lilla händer som jag har märkt händer ofta på andra servrar vilket jag tycker är tråkigt. Jag är även kreativ och kommer kunna bidra med mycket roligt via min karaktär. Jag har även spelat en hel del RP och titta mycket på YT och streams osv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar seriös. Och jag har saknat att kunna ta RP seriöst eftersom att många servrar jag har spelat på har blivit för oseriösa med massa småbarn som går ooc hela tiden. Och som inte tänker på scenarion utan spelar det som vanliga GTA.
Hur hittade du Unive? Letade efter en ny server efter en lång paus
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utveckla min karaktär och jag älskar RP och vill kunna bli mer seriös med den på en bra server där folk är lite mer seriösa.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag körde förut på en server som hette göteborgstadRP