Nekad H_arry8 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H_arry8

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484189601/home

Ditt Hex-ID: 11000015ad53ba1

Vad är din discord tagg? H_arry8#0172

Vem var det som bannade dig? evox22

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag flög med min bil sen när jag landa som loggades mitt fivem ut det är problem med mitt fivem ibland därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. polisen stanna mig sen hade jag vapen på mig och så sa jag att jag hette min kompis namn sen kom jag på att han är riksefterlyst så då körde jag sen så är vår bil buggad så den hoppar och flyger runt sen när jag är i lyften så kom de upp helt vitt på skärmen sen så loggades jag ut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså lite både och jag rpa kanske inte jätte mycket på skador men de va för min skärm blev vit men sen kanske de ser konstigt ut att det bara lämna i en sån läge men vad ska jag säga

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blev it bannad tidigare någon gång kommer inte ihåg för just vad men jag har iallafall lärt mig av minna misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske rpat mer på skador om jag hade kunnat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta t.ex. bil kanske när de händer nästa gång eller klippa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja så klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka