Nekad H_arry | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H_arry

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? Traze Killer#0172

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2000

Berätta om din karaktär. jag heter Malik Svensson och är 23 år gammal och har haft ett väldigt dålig barndom och mina föräldrar skildes sig när han var liten vilket gjorde att jag hamnade snett i livet och han började efter jag kommit upp i tonåren ansöka han till ett jobb för att komma bort från verkligheten några gånger varje dag då mina stora intresse var att styla och trimma olika bilar då har ärvt en hel del kunskaper av sin farfar som var bonde och fick vara med han en del och reparera olika läckage på fordonen och lärde sig snabbt att felsöka för att hitta olika fel. Han hittade då sitt stora intresse när hans pappa fick ett nytt jobb på en av dom stora mekanikerna som heter merkonomen där lasse var med en hel del för att lära sig och kunna framföra olika verktyg och har kommit väldigt långt i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en cool grabb som är 23 år och har väldigt stor kunskap inom just rp för att kunna ha så bra spelupplevelse samt att kunna förbättra andras genom att då kunna rpa genom olika scenarion samt att kunna bli anställd på något jobb som polis eller ambulans för att börja min start på rp karaktär och kunna utveckla olika kunskaper inom spelvärden samt att kunna växa och bli anställd som polis eller ambulans. Jag har väldigt stor intresse inom just unive och va en anledning att jag faktiskt tog tillfället i akt och börja spela på denna fantastiska server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha roligt tillsammans och ha bra upplevelse och att man själv inte ska bara inte tycka om scenariot båda måste tycka om scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube sökte på svenska bra rp servrar och då kom Unive up så jag gick in direkt och gillar den fett mycket men det blir roligare om man kan skaffa jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka