Accepterad H99H | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

H99H

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? H99H

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter oliver andersson. Oliver är 28 år gammal och har länge haft intresset för bilar och hjälpa ungdomar. Han vil till en början jobba på bilfirman och därefter kanske polis eller något annat jobb. Olivers bakgrund är fin med en bra familj i stockholms skärgård. Han har 3 syskon, ett som är 18, ett 17 och den minsta 14 år gammal. Han spelade fotboll på elit nivå upp til han blev 20 då han skadades rejält. Oliver är inte direkt en känslig person men han vill gärna att ala har det bra och ingen far illa ut. Han hatar mobbning och har därför alltid varit mån om att ta hand om alla så att de inte ska må dåligt och det hänger ihop med hans intresse om att ta hand om ungdomar så de kommer rätt i livet och mår bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en unik karraktär som kommer att vara laglig. Jag kommer jobba på jobb som är under bemmanande och få upp aktiviteten där. Kommer också rpa mycket och rpa som en väldigt mogen man och lugn. Har rpat en del innan på andra serverar men nu är det dags för unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska se till så att både parterna har kul och inte bara tänka på att man själv ska vinna, bli rikast osv. Detta faller under pwg också att endast spela för makt och pengar. Jag kommer inte bryu mig om pengar, status osv utan jag vill endast ha kul

Hur hittade du Unive? Youtube och polare

Vidare till muntlig intervju, kom ihåg att du har 48 timmar på dig!

Tillbaka