Nekad H99H | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H99H

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bl13zz/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? Blaze00

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: bannaddd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev helt pittad svten hårt när jag körde upe vid sandy i ett biljaktsscenario. Bilen blir helt sprängd och jag blir förbannad, jag springer runt där i kanske 30 sek o ser ifall nån kollega är kvar men det är tomt. Så jag tar spawnmenu vilket var stört dumt för nu missar jag civil utb ikv och säkert fler kommande vecka. Sedan så krockade jag i ett bil räcke och jag rpade bara i typ 5 sek på skadorna och sedan gasa ifrån igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick panickalarm vid sanday, krockar stenhårt i räcket jag säger bara "aaaahhh" typ och sen kör vidare upp mot överfallsalarmet. Väl på plats så är där en vit mercedes jag får ordar av att stanna, dem fintar då mig och vi kör på varsin fil och när han aer mig kör han allt han kan in i mig så bilen blir helt trasig. Jag söker up om en kollega är på plats men där är tomt så jag spawnmenuar t jobbet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt absolut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 13 tidigare, mesta e copbait, pwg, sunt och sådant. Det har jag löärt mig av och det har för det mesta inte upprapats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skule för det första rpat på skadorna, det är en sån enkel sak som är extremt onödigt att bli bannad för, sedan skulle jag stannat på platsen eller springt tillbaka och försökt få mer kontakt med en kollega än vad jag försökte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, rpa mkt mer noga på skador och även inte använda spawnmenu till min förel, nu sparade jag kanske 3 minuter av min tid för att bli bannad 6 dagar, jag skulle isstället bara sprunigt tbx.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har tidigare blivit bannad för samma reglebrott (powergaming, ej rpa på skador). Kommer låta bannen stå för att du påriktigt (förhoppningsvis) ska lära dig av detta.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka