Nekad H99H | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H99H

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Får inte fram den :)

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? Olleking23.

Vem var det som bannade dig? Philip320 (ip adress bannad också)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att man har bannad mig för jag och en polare sålde aimbot till fivem, det var min polare som ägde dcn och ja, mitt jobb var väll att fixa kunder, jag gjorde inte det för att förstöra eller någonting. Jag ville bara hjälpa min kompis och fick väll totalt en hundralapp. Shoppen hade vi haft i ett par månader och allt hade rullat på, men det var inte förrän Skantz blev bannad för aimbot som jag fick min bann, jag tycker det är skumt att det var okej framtill han blev bannad, det är ju inget jag styr över.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på träning som vilken dag som helst, kommer hem o starar datan och ser att jag inte är med i någon discord servern från unive nå mer, jag fattar att det var för aimbot försäljningen då Limpis skrev det till mig, jag sjölv har aldrig använt fusket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är väll 50\50, fattar ej Vrf man inte får sälja ett fusk till fivem? så länge jag ej använder det på unihe är det väll inget problem?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 18 tidigare, varav 1 permanent. Har lärt mig de flesta är från när jag var ny på fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, basically inte sålt fubb

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka