Nekad H99H | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H99H

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be (main)

Vad är din discord tagg? 1theooo.

Vem var det som bannade dig? Philip 320 (main ban) har andra steam konto som är bannad med

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4508.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först o främst, bannad för jag medverkade i en aimbot försäljning som spreds på unive. Där satt jag bannad i 7 månader tills jag hörde om spoofing, jag testade detta då 300 kr för unbann lät ganska överkomligt eftersom Philip tyckte 10 k var rimligt. Jag spoofade in mig ett par gånger och körde lite unive. Men jag orkar inte spoofa längre och jag kmr ta en paus med fivem tills jag är unvannad här, jag kmr spela legit och inte vara problem för servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på träning, hade typ fått nåt pm av en polare att jag vart dc bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 18 tidigare, var en grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte spoofat, det är något jag ångrar otroligt då jag troligtvis varit unbannad nu annars

Har du lärt dig någonting efter din ban? Givetsvis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag ångrar som fan att jag ens börja spoofa, vill bara tbx och bli staff o allt

Jag vet att jag varit ett helvete inne på servern osv, men jag lovar att jag kommer skärpa mig. Btw hur mkt kostar unbann nu Philip?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka