Accepterad H4llow | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H4llow

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
16
Användarnamn: H4llow

Hur gammal är du? 14 (2006)

Vad heter du? Viggo

Vad heter du på discord? H4llow#7268

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar på sommarlovet: 10:00-22:00
helger på sommarlovet: 11:00-23:30

Varför ska just du bli servervakt? eftersom jag är med i gäng så rpar jag nära folk hela tiden och är med i många scenarion där det oftast kan spåra ut och då är det bra om det alltid finns en person i närheten som kan styra upp allt. Även fast jag bara är 14 så har jag hört av folk att jag är mogen för min ålder. Det händer som sagt att en hel del personer bara förstör allt och lallar runt i scenarion så då kan jag styra upp det, eventuellt kicka dom. Är även inne många timmar varje dag på servern så då är det större chans att jag hittar fler personer som inte kan bete sig och som ska skicka där ifrån

Varför vill du bli servervakt? Jag vill vara servervakt eftersom jag tror verkligen på denna server och vill ha så bra scenarion och bra rp som möjligt. Tycker även att det kan vara jobbigt för folk att behöva sätta sig i support kanalen tex bara för att få någon kickad som inte kan rpa seriöst. Är med om att folk trollar nära mig och mina polare eftersom vi är i gäng och då vill jag bara kunna kicka dom om dom tex fearrpar eller något liknande. Eftersom jag spelar fivem runt 10 timmar varje dag på denna server så vet jag ju reglerna vilket gör det lättare för mig att bestämma och det är någon som behöver få en liten flygbiljett satt säga. Vet inte direkt vad jag ska skriva mer än att jag vill ha så bra rp på denna server utan att folk springer runt och förstör för andra.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad serven förut? jag har varit bannad eftersom det legat mods på min dator sedan långt tillbaks när jag inte gillade rp men nu är jag tillbaks och älskar rp :) (har dock aldrig använt dessa mods på eran server)

Godkänd till Servervakt efter intervju med mig! :)

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka