Accepterad H3RP3S | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H3RP3S

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mok

Vad är ditt discord namn? MokHash#4343

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2003

Berätta om din karaktär. Shurdal är 34 år gammal som ursprungligen kommer från södra delen av Irak. Han jobbade som läkare i Irak och kom till Sverige i 2019. Shurdal hade inga papper med sig från Irak till Sverige och får idag inte utöva sitt yrke som läkare. Han har tagit jobb på ett äldre boende och hatar sitt arbete. I Irak bodde han i ett stort glansigt hus i den fina delen tillsammans med sina 2 fruar och 4 barn. Pga kriget var han tvungen att lämna sina barn och fruar och komma till Sverige. Idag kämpar han dagligen för att lära sig svenska språket och tjäna ihop en slant. Han hyr ett litet rum hos en kompis.

Shurdal älskar höga hastigheter med 2 eller 4 hjul. Körde runt i Iraks gator med stora och snabba bilar som låter när han kör förbi. Han fick väldigt mycket uppmärksamhet vart han än gick. Han är väldigt populär av sin omgivning, har alltid hänt nya saker i hans liv och alltid redo för att berätta om nya historier. Passar bra in i grupper och tar hand om sina nära och kära väldigt bra.

Har i sin tidig barndom tjuvat massa mopeder och sålt vidare detta för att kunna tjäna en extra slant och betala av för sin utbildning. Droger var inget för shurdal.

Nu är shurdal i Sverige utan bil, utan lägenhet, utan pengar, utan sina fruar. Han har börjat missbruka droger och jobbar svart vid sidan om sitt äldreboende. Då låser han upp bilar och mopeder. Pengar ska till Irak och familjen ska komma hit och nu är han redo för gör allt för att få hit de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag rpar de ända jag tänker för att kunna ha en så hög rp som möjligt utan att ha massa regler i huvudet är att bara rpa på suntförnuft så slipper man tänka på så många regleroch kan fokusera mer på sin rp istället för att tänka på alla regler. Jag har inte rpat så länge men har lärt mig mycket under den tiden jag har rpat och tycker de är roligare att rpa seriös än att lallig rp och vill ge mycket cred till min borsa som har lärt mig allt jag behöver veta och har visat hemsidor som där man kan läsa grundreglerna och har lärt mig hur man får seriös rp och kan fortfarande ha roligt och göra så andra personer som du rpar med kan ha roligt i scenarion du är med i

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan ge andra parten underlättningar eller om dom fastnar eller hamnar upp och ner så kan man hjälpa ut dom för att faktiskt ge dom en chans att kunna ha roligt. Man kan ibland låta folk vinna scenarion så att dom blir roliga för båda sidorna och att de inte bara är ett roligt scenario från en sida man kan också förlora scenarion för att dom ska va roliga man måste inte vinna.
Man kan kanske ibland vara hårdare på karv och ibland snällare så att man kan ge den andra sidan en lite roligare rp och att dom känner att dom har chanser att vinna

Hur hittade du Unive? Rekommendation av vän

Vidare till muntlig intervju.
Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Lycka till, mvh!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka