Accepterad H3nr9 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H3nr9

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: H3nr9

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198102200632/

Vad är ditt discord namn? Henry.S#4070

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Jag är en kille från Mexiko som heter Pedro. Pedro blir lätt arg men har mycket humor. Pedro är intresserad av bilar, mat, försäljning osv. Pedro är även en väldigt hjälpsam gubbe som ställer gärna upp och hjälper alla som behöver hans hjälp. men om någon retar upp han blir han lätt förbannad. Pedro har haft en svår barndom med mycket våld, kriminalitet och det har fått han att bli så som han är idag. Pedro gillar att hålla sig maskerad eftersom Pedro är en mycket kriminell gubbe och vill helst inte bli tagen. Pedro är fattig och försöker att bli rik inom gäng.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare som har varit med på 2 andra servrar som krävde också whitelist men den ena stängde och den andra tyckte jag var för oseriös och därför tyckte jag att den här servern vill jag spela på för dels är den svensk och för att den är nog den mest seriösa servern jag har hittat. Jag bjuder på bra rp och bryter inte mot regler.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 88 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spelar på den här servern och hade tipsat mig om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej. jag har inte blivit bannad från någon server och har spelat på två innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka