Accepterad H3nr9 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H3nr9

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry

Vad är ditt discord namn? 𝐒𝐢𝐥𝐯𝐞𝐫#2118

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Johan Saifo är en person med en utländsk bakgrund som kom till unive för några år sedan. Han är en smart och skicklig affärsman som har skapat en liten förmögenhet genom att göra affärer i gråzonen. Johan har alltid varit försiktig och försöker alltid att undvika konfrontationer med myndigheterna, men han är också mycket ambitiös och vill alltid gå vidare till nästa stora affär.

Johan är en mycket karismatisk person och kan lätt övertyga andra att gå med på hans affärsidéer. Han är mycket lojal mot sina vänner och kollegor och förväntar sig samma lojalitet tillbaka. Johan är också mycket äventyrlig och gillar att utforska nya affärsmöjligheter.

Trots att Johan ofta befinner sig i gråzonen när det gäller lagligheten av hans affärer, är han noga med att inte gå över gränsen. Han försöker alltid att hålla sig på rätt sida av lagen och undvika att hamna i trubbel med myndigheterna.

Johan är mycket stolt över sin bakgrund och sina kulturella rötter. Han talar flera språk flytande och är mycket stolt över sin mångkulturella identitet. Han är en person som är öppen för nya erfarenheter och gillar att träffa människor från olika bakgrunder och kulturer.

Sammanfattningsvis är Johan Saifo en smart och ambitiös affärsman som navigerar i gråzonen mellan det lagliga och olagliga. Han är en karismatisk person med en stark lojalitetskänsla och en passion för äventyr och utforskning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en bred uppsättning färdigheter och erfarenheter som jag tror skulle vara användbara på er server. För det första är jag mycket bra på att skapa karaktärer och utveckla deras personligheter och bakgrundshistorier. Jag tycker om att engagera mig i rollspelssituationer och jag är alltid redo att improvisera och anpassa mig efter vad som händer i spelet.

Jag har också erfarenhet av att skapa egna evenemang och aktiviteter på servern. Jag tycker om att skapa roliga och engagerande upplevelser för andra spelare, och jag tror att jag kan hjälpa till att göra er server ännu mer spännande och rolig att spela på.

Utöver detta har jag erfarenhet av att delta i RP-gemenskaper och jag har också viss teknisk kunskap som jag tror kan vara användbar för servern. Jag är van vid att arbeta med kod och plugins och jag skulle gärna hjälpa till att förbättra serverns funktionalitet och göra det ännu bättre för alla att spela på den.

Jag är en engagerad och pålitlig spelare som alltid försöker göra mitt bästa för att bidra till en positiv spelupplevelse på servern. Jag är också mycket lyhörd för feedback och kritik och jag är alltid redo att lära mig nya saker och förbättra mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder också att man accepterar att det inte alltid är möjligt att komma ut ur ett scenario med vinst. Istället kan man ge motparten en chans att lyckas eller komma ut med en vinst, även om det innebär att ens egna karaktärer eller planer misslyckas. Detta kan skapa en mer rättvis och balanserad spelupplevelse för alla inblandade och bidra till en känsla av att det är en öppen och realistisk värld där både framgångar och misslyckanden kan förekomma.

Hur hittade du Unive? Några polare spelar bland annat på denna server samt att jag tittar på cosmo lite då och då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka