Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198367474440/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? Tim.W#4569
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2005
Berätta om din karaktär. jag heter Tim och jag e 15 år gammal e 170 lång
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag e bra på roleplay och vill träffa många nya kompisar och jag tycker servern e bra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag e bra på roleplay och vill träffa många nya kompisar och jag tycker servern e bra
Hur hittade du Unive? tittade bland alla svenska roleplay servrar så hitta jag den här
Vad har du för mål med ditt rollspel? få många nya kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan sever
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? Tim.W#4569
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2005
Berätta om din karaktär. jag heter Tim och jag e 15 år gammal e 170 lång
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag e bra på roleplay och vill träffa många nya kompisar och jag tycker servern e bra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag e bra på roleplay och vill träffa många nya kompisar och jag tycker servern e bra
Hur hittade du Unive? tittade bland alla svenska roleplay servrar så hitta jag den här
Vad har du för mål med ditt rollspel? få många nya kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan sever