Nekad H1Kalle | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? Kalle#7800

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? mån: 16-22
tisdag: 16-22
ons: 15-22
tor: 16-22
fre: 16-23
helg: 09-22
lov: 10-23

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jo jag vill att server ska vara så bra som mögligt och att alla ska kunna reglerna. Jag vill hjälpa alla så mycket som mögligt och att jag ska förklara till folk vad de gjorde för fel så tydligt som mögligt så de fattar och inte gör det igen. Jag vill också göra att server får så bra rp som mögligt så det blir roligare för alla och så fler stannar på servern (och så de inte byter server). Jag vill hjälpa alla mina vänner genom att säga reglerna innan de börjar spela på Unive så det inte blir några problem och så att inte fler lämnar för att folk inte vet reglerna. Jag vill göra unive till en bättre plats. göra servern fri från lallare vdm:are och alla sånna. jag älsklar unive och har spelat på unive i snart 8 månader och hade varit förjäkla kul att vara traniee. jag villa tt unive ska vara fri från regelbrott medmera. jag vill därför bli traniee för att vara en del av servern. och vill att alla ska kunna uppna en jätte bra rp på servern. jag vill att alla som kör på den här server ska kunna köar utan att vara rädd att tillexempel en postnord truck ska köra in i mig eller att bli scamad på bilar eller något sånt! jag vill att unive ska ha en fantasist comunity. därför hade det varit jätte kul att vara traniee och tillsammans med er göra unive till en bättre plats genom att vara en bra traniee! jag känner en grabb som är traniee och han har visat mig hur det funkar och jag har verkligen blivit inreserad av han därför söker jag! jag vill vara traniwée så att fler folk kan få hjälp och så att rätt personer kan bannas. jag vill inte att personer ska komma till ens pm när man har blivit bannad och ska därför förstå att man är bannad. därför tycker jag att vi som traniee ska säga till dem att det är en ban och att dem ska göra en överklagan och hoppas på det bästa eller vänta ut sin ban.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja utveckla server så inga lallare förstör och att ingen pratar occ och att få bort så mycket lagg genom att dv bilar som står mitt i motorvägen och alla bilar som inte används och när inga är i närheten så all lag går bort och så servern blir bättre och mer spelare kommer in och att flera fattar reglerna och inte VDM:AR/RDM:AR. Jag vill hjälpa till på servern servern är redan sjukt bra men jag vill göra den ännu bättre! genom att till exempel specca drobz så ingen stramsnipar eller hålla koll på personer eller banna folk och dva bilar! jag hade kollat banöver klagans och tickets mm. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff teamet hjälpas åt och göra unive bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från moddare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan regelbrott. jag skulle vilja utveckla så att personer inte kommer till support och gråter över en ban. att dem respetar att det har blivit bannade.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat snart 8 månader.

Har du några tidigare erfarenheter? a jag har varit staff på en annan server innan så jag kan mycket och kan alla regler kan typ alla commands så jag vet vad jag ska göra i vissa tillfällen och jag kan samarbeta med andra staffs t.ex att ta beslut. Jag är lät lärd och tycker om att lära mig nya saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare.
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv.
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära.
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Detta ger en spelare ett föremål som är tillgängligt på servern. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar som anges till en spelare.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare.
/clearinventory (id) : Man tar bort alla någons saker i inventoryt (Rensar).
/setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka