Accepterad H1Kalle | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Vad heter du på discord? H1 Kalle#5602

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-Fredag: 5-6 timmar Lördag-Söndag: 6-9 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i 7 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till servern med att sv banna alla som kommer in för lall samt kan inte RP:a. Och då vill jag gärna bli server vakt för att hjälpa så att serverns RP inte sjunker eller förstörs och de tillåter ej vi. Vi vill ha en server med bra RP och hög RP nivå. Jag skulle även vara väldigt aktiv vid min fria tid samt då är de 5 - 6 timmar per dag. Jag vill även hjälpa så att bilar ej står mitt i vägen för de gör att man förstör RP:n och de kan kallas för sunft för nuft att man lämnar bilar mitt i vägen. Och om jag kommer in kommer de gå väldigt smidigt med sv ban och inget kommer förstöra RP:en. Som vi inte vill. Jag vill även hjälpa spelare som undrar över saker. Och vill även hjälpa till efter buggar t.ex. man dör av bug utan anledning eller att man buggar under världen och dör samt bilen går i sönder. Det är sånt jag vill hjälpa till med på denna servern. Och bygga upp den mer än vad den är. Vill även höja RP:en på server med att stänga av personer eller kicka dom för ngt som ej ska göras.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Hur jag skulle kunna göra unive till en bättre plats är att få bort alla personer som inte kan RP:a och hjälpa staffsen med att banna eller kicka så det blir mindre reports och göra saker som de inte ska behöva göra som att dva Bilar/motorcyklar så att de får lite mindre att göra och sen om någon jag har sv bannat har gjort något jävlit dåligt skulle jag sätta mig i support och visa klipp för staffen. Denna servern är väldigt stor och då tycker jag det är roligt för att hjälpa en stor server och för att hjälpa servrar och de är jag väldigt bra på samt kan väldigt mycket om kick ban eller allt som ska veta inom server vakt på unive och vill hjälpa till att höja RP nivå till ett steg högre och högre så hela servern förbättras.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra till unive medan att stänga av folk som inte kan ha läst regler eller kan inget om RP eller aldrig läst regler och de kan man väldigt lätt se på folk men också ska jag inte kicka en person som är ny till RP för att han måste också kunna bli bättre och då måste jag hjälpa honom att bli det. Kommer även banna folk för lall som jag vet kan hända mycket. Jag kommer verkligen höja RP nivån till mycket högre. Därför vill jag ta min tid att hjälpa till med servern till en mycket bättre plats. samt en bra RP nivå på servern. Jag vill även hjälpa till folk som ej vet ngt eller som behöver hjälp med saker. Samt OOC som de kallas det är ett av de värsta inom RP tycker jag jag vill verkligen att de inte ska hända för de är en sak som inte ska hända och de förstör RP nivån mycket.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer verkligen ta ett bra mycket ansvar för detta och kommer ta de seriöst samt vill ej att det ska finnas folk som bryter mot regler och förstör RP:n. Jag tycker också jag passar in till detta och gillar att hjälpa till med servern. Samt jag är väldigt trevlig men om någon förstör RP:n då kan jag bli lite arg för då blir de inte roligt och om jag blir godkänd kommer unive bli en trevligare plats och en bättre RP plats att kunna RP:a bra på. Och jag vill kunna banna personer som gör saker som är fail rp osv jag skulle sv bannat alla som jag ser som skriver till exempel /sme dagdrömmer då de är halv OOC och de är fail rp för att irl är det inte så. och jag har hört många som säger blå appen eller saker som är halv OOC och det ska inte vara så alla måste följa reglerna.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har sätt många lallare eller folk som pratar halv OOC och det blir bättre om att istället för att bara skriva /report och sen kanske någon annan gör det istället för att jag ska kunna göra det själv. Jag kommer göra mitt bästa för att lära folk och vakta servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning. /sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid. /sqlunban (hex id) unbanna en person. /sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad. /sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline. /togglename man ser allas namn över deras karaktär. /toggleid man ser allas id över deras karaktär. /freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil. /addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel /giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål /ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se /sv servervakts chatten /sc Staff chatten /revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de döttt av bugg. /goto (id) man teleporteras till en spelare. /bring (id) spelaren teleporteras till min position. /setperms man ger någon perms som t.ex. mod osv. /setjob man ger någon ett jobb. /spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka. /spec (id) man speccar en viss person. /specoff man slutar specca. /skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder. /noclip man blir osynlig för andra spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad tidigare för powergaming men de bannade fel person och det var jag som de bannade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och kommer inte göra det. och bara så att ni vet har EJ kopierat för att var ända gång jag gör en ansökan så blir jag nekad för att ni tror att jag har kopierat jag har gjort det bara första gången och det var fel av mig men nu så har jag skrivit själv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka