Accepterad H05 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H05

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip holgerson

Vad är ditt discord namn? latchh

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter pablo bigwin och är 24 år gammal pablos största intresse är sport och bilar,
pablo har alltid haft en rolig och trevlig uppväxt då han har haft många kompisar och det har gott bra i skolan.
Pablo fick sitt försa jobb som 16 åring där han jobbade i en kiosk i närområdet av hans skola.
på fritiden gillar pablo att åka på street race och kolla på fotboll,
pablos största mål är att köpa sin drömbil en mercedes c63s,
pablos far gick bort när han var 20 av cancer, det tog väldigt hårt på pablo och han blev väldigt lädsen.
Pablo sa till sin mor att han skulle göra allt för hon så att hon kunde gå i tidig pension och att hon skulle kunna leva ett drömliv av det hon har kvar att leva.
just nu letar pablo efter ett jobb i den nya staden han har flyttat till.
han mål med jobb är han ska kunna försörja sin mamma så då han ska försöka leta jobb på bilfirman eller landstiget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt mycket social rp då jag har erfarenhet av att spela rp och jag kan bidra med mycket rolig och trevlig rp för alla såsom om du är kriminell eller laglig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna i ett scenario man kan och göra det roligt för andra sidan också tex om man har gjort ett rån man har förhandlat med polisen och fått köra där ifrån under jaget gör man många finter på snuten och verkligen trollar bort dom efter ett tag under jakten så krockar man lite nät och där väljer man att ge upp till polisen för att dom ska få lite roligt att gripa flera individer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm vehicle deathmatch att man inte får annvända sin bil som ett vapen genom att köra på han för att få han att stana eller döda han. rdm random deathmatch att man dödar någon utan annledning. metagaming att man sitter i dc och pratar under scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag då jag har rpat i ca 4 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne det har jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka