Nekad H05 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H05

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? H.#4774

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005

Berätta om din karaktär. men karaktär heter yaser silver han är 20 bast och kommer fån colombia hans familj har alltid hat gåt om pengar och hat ett bra liv till den dagen då hans pappa gick bort i en skott lossning hans pappa var med i ett kriminellt nätvärk i colombia och dan hade krig med ett annat gäng. när yaser fick reda på det så gick hans liv sönder han ville inte göra något annat än att sitta inne om dagarna. men det skulle ändras yaser har alltid haft ett bil intresse och när han fylde 18 år fick han en mercedes benz av sin mamma som han tyckte väldigt mycket om han började med att fixa den och styla den när han var 19 år var han tvungen att sälja den då hans familj skulle flytta till sverige och starta om på nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och social rp för alla som spelar på servern jag kommer inte rpa för makt och pengar pwg2 jag komme rgöra så att alla har roligt i ett scenario om det är kidnappings scenario rån eller bara att chilla på piren

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partnerna ska ha roligt så som att jag ska stanna på trafik stopp och inte köra ifrån för det blir inte kul och snuten försöker stanna mig och jag bara sticker

Hur hittade du Unive? min polare spelar här och ville att jag skulle komma

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka