Accepterad .h. | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.h.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leonard

Vad är ditt discord namn? h.#0945

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han är rolig och kreativ med ett litet roligt utseende med en lite rolig röst. Han heter Chris .G.W. Persson och är 34
och är från Uganda han har gått Polis akademi i Uganda med väldigt gott omdöme, han flyttade till Sverige 2004 och arbetade på Ica Maxi till 2007 då han sedan bestämde sig för att sluta arbeta. Chris är en social person med god förmåga kring socialt umgänge. Chris hade en bra uppväxt med båda föräldrar i bilden. Uganda vart lite osäkert och Chris föräldrar letade efter en bättre plats med fler möjligheter för Chris att bo på. Chris flyttade dock tillbaka till Uganda då han platsade som polis där men efter en arbetsskada besökte han föräldrarna i Sverige igen och valde att stanna i landet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är social och bidrar med roliga och goda scenarion. Jag har erfarenhet inom RP och har spelat på Unive förut och har möjlighet att hjälpa till med scenarion och eller lära mig själv för att tillsammans utveckla en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska bli roligt. Ett scenario behöver inte bara vara vinklat åt att vinna utan det kan också vara att förlora scenarion för att göra det roligt för båda parterna och då kunna utveckla RP. RP är uppbyggd ifrån 2 parter och det är lika viktigt att vinna som att förlora ett scenario för att skapa en bättre och roligare RP.

Hur hittade du Unive? Vänner visade mig servern.

vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig, lycka till!

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka