Nekad H.K | Medlem ansökning [ ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H.K

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein Ameer

Vad är ditt discord namn? quagmire461#8047

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Namnet är quagmire och arbetat som vårdbiträde där jag jobbat i vårdcentralen och i sjukhus . Jag är 19 år gammal engelsk/svensk man som älskar bärs och är intakt med min svenska sida. Han är ensamstående barn med en mamma som familj då pappa valde att lämna hans liv för att köpa mjölk. Då börjar quagmire tänka för mycket så vänder han sig åt det dåliga, alkohol och lite av andra substanser. Han skapar en god arbetsmiljö genom att sprida positivitet, han driver även arbetskraften på ett positivt sätt. Jag gillar att bilda relationer med allt och alla och är helt enkelt allmänt social, är enkelt att ha och göra med, en optimist. På fritiden spenderar quagmire sin tid med vänner,kvinnor, baren och betting med bra odds. Jag kan tala både flytande engelska och svenska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en personlighet som tillbringar glädjespridning, humor och är en karaktär. Jag tillbringar content, seriösitet och dedikation till roleplay. Jag är jobb driven vårdbiträden som kan hantera stressituationer och har en motiv till att självklart villja jobba. Jag är även den lilla extra karaktär som gör scenarier extra roligt på en hög Rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo men det är helt enkelt saker, koncept, situationer mm där saker är uppenbart. Lite av en oskriven regel där alla har samma generella koncept av något som är självklart. Med andra ord är det att tänka logiskt, en förmåga som alla bör besitta. som ex ett rån då alla deltagande i rånet ska ha samma vilja och inte göra det utan någon medkänsla i situationen.

Hur hittade du Unive? Jag blev intresserad som mest då jag såg några streama på twitch och tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka