Accepterad H.K | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H.K

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482007089/

Ditt Hex-ID: 11000015ab3ee31

Vad är din discord tagg? quagmire461#804

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil och sen hamnade på ett träd där jag fastande och senare blödde ut långsamt. Sen tog jag spawnmenu som var dumt och jag borde inte gjort så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag snodde en cykel utanför sjukan då jag inte rpade på personens /me sen så har jag en ban då jag körde krim utan krim , kort sammanfattning så har jag tagit lärdom av mina handlingar som inte var rätt och upprepade inte dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat mig fram och gått med flödet genom rp men jag gjorde fel och jag inser det. Jag blev arg och frustrerad under händelsen och tog ett dumt beslut som jag tagit lär dom av och kommer aldrig göra detta eller andra brott igen. Jag kommer tänka 2 gånger innan jag gör något dumt. Jag ber om en andra chans då jag har lugnat ner mig nu efter några dagars ban och lärt mig av mina misstag och vill göra gott ifrån mig igen och bidra med bra och seriös rp. Jag är en grön spelare och det säger något i sig. Alla gör fel och jag vill utveckla min rp här på Unive. Jag tar lärdom av minna bans och inser mina fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka