Nekad H.K | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H.K

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482007089

Ditt Hex-ID: 11000015ab3ee31

Vad är din discord tagg? Quagy461

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_0341.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag begick handlingar som inte var så proffisionella inom rp’n villket är då fear rp samt c logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med mitt gäng och 2 andra vi va med varandra o hade kul sen så dyker en snut på platsen och ser att vi bär på vapen samt att vi är involverade i de kriminella, vi tar bilder och han är med under scenarion samt att skratta och inte gjorde något. Vi kör sedat till ett garage och polisen som var med frågade mig om villka vapen jag har till salu jag gav han några förslag och han bestämde sig för att köpa , jag tyckte att det var jätte skumt men i och med att han var korrupt så tänkte jag han kanske kommer lämna yrket elle något liknande han ber mig visa vapnet sedan tar han på sig polisvästen och börjar rikta mot mig , jag agera inte så rädd (fear rp) pga att han va korrupt villket är ett fel av mig som jag är medveten om sedan fastnade min skärm pga min reshade då jag har dåligt ram också oså stängde jag av spelet samt hela datorn då klockan va 04:00 på morgonen och jag va trött .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte en felaktig ban skulle jag inte påstå när det kommer till (Fear rp) då polisen riktade mot mig och jag va inte rädd samt att jag tog upp mitt vapen och försökte skjuta tillbaka sen att det även är C logg så förstår jag staffens synvinkel på det hela då jag förklarade för dom min egna synvinkel på det hela med, så jag skulle inte säga att det var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans va att jag snodde en cykel utanför sjukan då jag inte rpade på personens /me sen så har jag en ban då jag körde krim utan krim , har även en till ban där jag skjutit ihjäl min kollega me de va inte jag som spela utan min lillebror , kort sammanfattning så har jag tagit lärdom av mina handlingar som inte var rätt och upprepade inte dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat göra annorlunda är ju då efter att mitt spel frös så borde jag gå in igen och spawna senaste istället för att stänga av heelt och skita i scenariot heelt bara för det var sent, samt att när jag har ett vapen riktat mot mig så borde jag agera (rädd för mitt liv ) istället för att springa runt och ta upp mitt vapen sen skjuta. (fear rp )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja , har lärt mig att vara beredd på allt möjligt när jag rpar trots hur sent de än är samt att inte stänga av bara för jag inte orkar spela , då jag bör gå in och fortsätta scenariot då jag skapar en bättre rp och en proffsig scenario istället . och att jag ska agera mer realistiskt ifal någon riktar ett vapen mot mig då jag bör prioritera mitt liv först och som viktigast.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka