Nekad .h. | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.h.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122873763/

Ditt Hex-ID: 1100001454bfda3

Vad är din discord tagg? h.#0945

Vem var det som bannade dig? Hugo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom kände väl att jag copbaitade med det jag höll på med under scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade utanför Qpark för att hoppas på att kunna ta en till intervju efter förra blivit avsagd då ett gäng i Qpark teamet kommer i 190 och hack i häl kommer halva poliskåren och jag stog där med animationen ölfest jag gick för en toapaus och kommer tillbaka med en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var nog ingen felaktig ban enligt mig för att om jag inte är helt ute och cyklar så är offentlig drickande ett brott på vissa platser och när polisen stog där utanför Qpark och såg mig så antog jag att dom tyckte att jag försökte få deras uppmärksamhet, en del av mina karaktärs drag är just drickande vilket kan ske lite då och då men just detta tillfälle var dåligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig av suntfönuft att inte stå där när hela polisen är där men dom kunde ha sagt åt mig om det var en sån stor störning att avlägsna så kunde jag fixat det, men som sagt jag kunde ha sätt att polsien stog där och lämnat scenariot själv om jag hade varit lite snabbtänkt men i och med att jag stack på toa kunde nog polisen gått fram till mig och bett mig avlägsna men att jag var afk kunde ju inte dom veta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte stå och dricka med polisen framför näsan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka