Nekad .h. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.h.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122873763/

Ditt Hex-ID: steam:1100001454bfda3

Vad är din discord tagg? h.#0945

Vem var det som bannade dig? Ljungen, Helper

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-04-01_004403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt staffen själv så var det jag gjorde helt absurd och att mitt "beteende" som polis inte var okej. Men i bannen står det: Inkompetent

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på station och pratade med en kollega då jag kallade honom serb vilket en kommissarie råkade höra och tyckte att det var lämpligt att prata om det på kontoret så jag följde snällt med, när jag fick reda på att det förmodligen leder till att jag får sparken då jag skulle få en skriftlig varning så började jag RPa på att polis var det jag levde för och att min karaktär just gått igenom förlusten av sin mamma så var det den sista droppen och började supa sig full under arbetstid för att glömma sorgen kring både mamma och förlorat jobb. Det blev ett bra scenario där de valde att RP på de jag var ju självklart berusad så arbetes professionella ord lämnade inte munnen. Jag vart då kickad av en helper men han var inte med i scenariot och jag blev anklagad för C logg så jag fick hoppa support och fick det överstökat när jag gick in igen fortsatte vi med scenariot och jag var påväg att bli häktad för mitt beteende men istället vart jag Permanent bannad av Helper Jungen för Inkompetent som jag antar spectatade. Men som jag också antar inte såg hela scenariot utan tyckte bara att jag var en idiot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då det fanns både bakgrund och RP för scenariot som absolut inte hade behövt sluta där, det hade kunna sluta med en häktning som går vidare till rehab eller liknande men det tyckte inte staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern sedan den hette multistaden och kommer tillbaka lite då och då men min senaste ban förutom denna var en 2 timmars ban jag fick för "mild lall" då jag tacklade fel person under en jakt till fots och det hela blev bara kaos av det så då vart jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dra ner på kaoset i radio som förmodligen var det som drog gränsen, jag ville få det till ett större scenario än vad jag egentligen borde det kunde varit ett mindre scenario på bara station utan att påverka andra i radion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att försöka hålla scenariot mindre och på en sådan grad att folk inte tycker att det blir jobbigt och försmäktande utan faktiskt roligt som jag tror detta kan ha blivit då man helt enkelt bara tyckte att det var för mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka