Nekad H.b | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H.b

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199304724542/

Ditt Hex-ID: steam:11000015022d03e

Vad är din discord tagg? p.ig

Vem var det som bannade dig? Ludden.

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-28_153726381.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stog AFK på min dator och sen kom min bror in och spamma n ordet. Jag vet att det låter som jag ljuger men snälla tro mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kan nt riktigt säga det för jag var nt ens hemma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig men det klart min bror har ju gjort det satt tekniskt sätt så var det mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nt blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat logga ur ur servern/logga ut från datorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag nt ska lämna min dator öppen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut. Tack för ni tog er tid och läste igenom :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka