Nekad håkan larson | Ban Överklagan [Wolfi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan larson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965725356/

Ditt Hex-ID: steam:11000013bee18ac

Vad är din discord tagg? PAPPATOM

Vem var det som bannade dig? Wolfidagoat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 014352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För rasism, n-ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte jag som spelade det var min kompis som inte har spelat fivem förut som var då inne och körde och då så dog han och blev lite väl sur och skrev n-ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga felaktig skulle sagt åt han att inte skriva något sånt så det är mitt fel egentligen för att inte säga reglerna till honom så jag tar ansvar för det så tekniskt sätt var det mitt fel att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan men minns inte riktigt vad det var för, för tog en paus ett tag så har glömt bort det och började nyss igen att köra fivem och blev precis test medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt reglerna och vad som gäller för min kompis så att det här inte hade hänt från första början och absolut inte låtit han spela utan att jag kollat på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte låta folk som inte kan reglerna köra på ens konto. Lära reglerna till dom som inte kan dom så att det inte händer mig eller någon annan igen. Vill bara fortsätta rpa hade en plan för det och blev precis test medlem så kommer fortsätta rpa som jag gjorde och försöka skaffa jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka