Accepterad håkan hällström | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? Bogdan#9553

Vem var det som bannade dig? Svampbob

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm ~SvampBob. Återstår: 3 dagar 7 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en kille med en voi två gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid torget med en vän och chillade vi snackade om bilar och lite annat, från ingestans så kommer en kille med en voi och kör rakt på oss jag försöker ropa på en polisbil som körde förbi men personen stanna inte. Killen på voi kör ifrån och stannar vid en parkering. Dum som jag är väljer att köra på han tillbaka och undrar vad han håller på med och det resultera till att han blev medvetslös på marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel liksom men 5 dagar ban för att kört på någon är lite väll mycket vill också påpeka att min avsikt var inte var att få han medvetslös utan bara krocka i han så som han gjort mot tidigare. Tyckte bannen var lite väll hård.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått en ban på 23 timmar förut och en annan på 1 timme. Den första gången tror jag att jag fick ban för att jag snott ett fordon som inte tillhört mig den andra gången kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde valt att åka iväg och inte brytt mig om vad som inträffat och kontakta staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte ge tillbaka. Bättre att låta staffs sköta sånna här situationer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja hoppas ni kan förlåta mig och ge mig en till chans :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka