Accepterad håkan hällström | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? Lamasdricerkola

Bild på banmeddelande: a44dc95a33778950083302afa4bc1567.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för sunt förnuft tydligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare hade baxat en bil sen kommer ägaren fram till bilen och börjar hetsa osv, vi var inte ens säkra på att de var hans bil. I och med att han börjar hetsa direkt istället för att be snällt om att få den så väljer jag rpa med en skitig attityd tillbaka och hans hets försätter därför så kör ja ner hans bil i vattnet eftersom ja rpade på min karaktär som har grova sjukdomar och e psykisigt störd, efter att vi landat i vattnet så rpar ja på skador hostar osv, men han ställer sig upp direkt och hoppar upp på bryggan och ej rpar, man hör även i support och ig att han är arg ooc något som inte bör påverka hans rp ingame eller sin attityd i support dels ska han även ha ban för powergaming då han ej rpa men de tyckte ej staffen utan de var bara ja som hade gjort fel, detta är ej första gången ja stötter på folk som ej förstår sig på rp och karaktärsdrag och att folk agerar olika och kan man inte ta att sin bil går sönder och hamnar i vattnet när man har en skitit attityd och blir arg ooc så kanske rp inte är optimalt att spela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig jag har helt cleant ban historik och inte fått en ban dem 3 senaste månaderna, har både rpat krim, polis och vanligt utan problem, även spelat här i väldigt många år upp emot 4 år nu snart och bidragit me massa scenarion och rp, sen så blir man först pbannad felaktigt av staffen och sedan får en reducerad ban på 5 dagar för något som egentligen inte är suntförnuft då min karaktär har grova aggressioner och en störning, då kan man ju fråga sig om man aldrig sett eller hört någon göra de irl, varför ja blir bannad är förmodligen för staffen ej är van med rp som överstyr att man blir lite "lallig" bara för man ej rpar som hälften av alla andra på servern och de tråkigt att se att de inte finns unika karaktärer längre me olika drag rp ska vara kul inte begränsad för att små ungar får aggressioner utanför spelet och tar ut de ingame och i support otroligt löjligt lös sånt i rpn istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. finns säkert i loggs men som sagt ej blivit bannad på 3 månader säkert mer minst 5 och kört rätt så aktivt sen dess utan problem och bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för de är så jag rpar med min karaktär kan man ej hantera de får väll en högre staff gå in och säga ifrån och ha en disskusion med mig om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej de skulle ja ej vilja påstå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka