Nekad hästen69 | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hästen69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161894310/

Ditt Hex-ID: 1100001479f65a6

Vad är din discord tagg? joelostetvald #7027

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall samt suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis blev stannade för fort körning i stan och då blev min kompis av med körkortet och fick böter. dem bad sedan mig att köra iväg och då körde jag ut på motorvägen och blev stannad av samma polis för att jag körde för fort och då tog dem mig till fängelset och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det kan uppfattas att det var mitt fel men jag och min kompis ville skapa ett scenario så att det skulle hända nått, vi ville ha kul helt enkelt, men 40 dagars bann för nått som inte ens är orealistiskt känns lite konstigt, ville bara att det skulle hända nått och inte förstöra för servern

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skapat ett scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte skapa scenarion som innehåller polisen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka