Nekad Hästburgare | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? NastY#7313

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Åkesson och är 46 år gammal. Han bodde i Solna när han var liten men Jimmie hade en tuff uppväxt när han var liten eftersom hans pappa var alkolist och hade problem med droger så Jimmie behövde flytta med hans mamma till en ny stad men hans mamma dog tyvärr i cancer. Så Jimmie kände att han behövde flytta igen så han flyttade till unive och hans liv har blivit mycket bättre men Jimmie har börjat tröttna på sitt jobb som postnord och han vill testa något nytt. Jimmie har även ett stort intresse för bilar eftersom han mamma var mekaniker och jobbade mycket med bilar under Jimmies uppväxt så han har alltid varit intresserad i coola och snabba bilar. Just nu brukar han glida runt med hans polare på fritiden och han älskar att dra till klubben och festa. Han vill gärna hitta sin första kärlek inom snar framtid eftersom han har varit singel hela livet och Jimmie är en snäll person som gillar att göra snälla handlingar men han kan bli riktigt förbannad på saker han stör sig på men han är oftast lugn och trevlig. Han har dock lärt sig av farsan att inte gilla polisen eftersom där Jimmie bodde när han var liten så stormade polisen deras lägenhet väldigt ofta eftersom hans pappa var misstänkt för olagliga saker vilket gjorde att Jimmie blev rädd för polisen men nu när han är äldre så har han en annan syn på polisen men han är fortfarande lite rädd för polisen när dem stoppar han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till väldigt bra rp och riktigt bra realistiskt spel som spelarna på unive kan delta av. Jag kommer dessutom bidra till riktigt grymma scenarios vilket är också en anledning till att jag vill bli medlem. Jag har spelat på andra servrar som inte har en bra rp och en seriös men det har denna och jag vill gärna delta i detta och utveckla min egna förmåga inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att den här servern har snälla och sköna människor som tar rp seriöst och den här servern är den bästa jag kört på och jag tycker det är en bra server.

Hur hittade du Unive? En polare rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att träffa ny vänner och ha så kul så möjligt och att höja min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att bli bättre och bättre på rp samt kunna bidra till bra scenarion och kunna hjälpa människor som är nya till servern. Och även att kunna hitta ett jobb som jag gillar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Förklara varför vi ska wl just dig! :D

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka