Accepterad Hästburgare | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? NastY#7313

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jimmie Åkesson och är 47 år gammal. Han växte upp med sin familj i Solna och han hade en bra uppväxt tills han var ungefär 10 år då hans pappa blev alkolist. Jimmie och hans mamma var tvungna att flytta ifrån sin pappa eftersom han blev alldeles för våldsam mot familjen. Dem flyttade till Husby där Jimmie bodde i ungefär 8 år men dessa 8 år gjorde Jimmie till en annan person. Han och hans kompisar brukade snatta från kioskerna där dem bodde och en gång kom polisen och knackade på hos Jimmie då de hade sett han snatta på övervakningskamerorna och detta blev bara värre och värre till slut hamnade Jimmie hos en foster familj där han bodde i 2 år. Det värsta för Jimmie under den här tiden var att en dag kom polisen och knacka på och lämnade ett besked om att Jimmies mamma hade gått bort i en bilolycka. Jimmie klarade inte av att bo kvar så han flydde och bosatte sig i Unive där han nu bott i några år. Jimmies har alltid varit intresserad av bilar och han har ett speciellt intresse för Audi rs6 som är hans drömbil. Jimmie jobbar med att vara reporter och han har varit det i ett tag nu och han börjar tröttna och han känner att han inte har utnyttja sitt liv som han vill. Han vill tjäna mer pengar och göra något som han verkligen gillar som att tex. meka med bilar vilket han har som mål. Jimmie brukar även festa väldigt mycket med sina polare så han har även en dröm att bli bartender. Jimmie har inte den bästa relationen med polisen då han tex. suttit inne ett x antal gånger vilket gör att han blir väldigt rädd och paranoid när polisen tex. stannar honom. Han söker även kärleken då han varit singel hela livet och vill innom snar framtid hitta en fru.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag vill få möjligheten att kunna jobba som tex. mekaniker och utveckla mitt rp:ande och bidra till många bra scenarion. Jag har även spelat på andra servrar förut men nu har jag fastnat för denna server och jag vill spela seriöst och följa lagar och regler. Jag vill inte förstöra för andra spelare på servern utan jag vill kunna hjälpa andra nya spelar och få dem tycka om servern och bidra till bättre scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en seriöst server där man kan spela seröst rp utan lall. Det är även rätt stränga regler vilket jag tycker är bra då man kan rp:a seriöst. Det är även den bästa server jag kört på inom fiveM vilket får mig att villa bli medlem på denna server.

Hur hittade du Unive? En polare rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp:ande är att kunna bidra med så bra rp så möjligt och att utveckla mina kunskaper inom rp och att bli bättre på det. Jag har även som mål att kunna bidra med bra rp för alla spelare på Unive och att bidra med bra och seriöst scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att bidra med seriös rp och bra rp men även att bidra med så bra rp så möjligt för alla andra spelare så det ska bli så roligt så möjligt för alla. Jag vill även kunna hitta ett roligt jobb som jag trivs med samt kunna vidga min syn inom rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka