Nekad Hästburgare | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett misstag och använde ooc info ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var vid ett ställe och vi visste att det var folk med vapen där så vi gömde oss ett tag men sen vald min polare att gå ut och ha blev rånade så jag stannade kvar ett tag men sen gick jag ut men ingen var där så jag letade runt men inge nar där så jag frågade min polare var han var och han berättade att han var vid stranden nedanför stället så jag åkte dit och hämtade honom och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel och jag är hemskt ledsen över det jag gjorde och jag ska aldrig göra om det och jag tänkte helt fel och jag borde istället försökt ringa min polare på mobilen och inte tagit information från dc och använda ingame.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till fivem och inte hade koll på alla regler så jag gjorde några misstag då men jag lär mig alltid över mina misstag och nu när jag börjat ta fivem mer seriöst och börjat köra mer seriös rp så har jag koll på reglerna men i det här fallet gjorde jag ett misstag och det är jag väldigt ledsen över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt och ringa han ingame på mobilen och spelat mer som det skulle varit riktig livet genom att letat längre efter han och inte bara åkt direkt till platsen han var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid tänka på vad jag gör och vara noga med att inte ta någon info från dc till ingame och att vara noga med att tex. i det här fallet ringa han ingame istället för att ta info från dc.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top