Nekad Hästburgare | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de trodde att min polare sa saker i i dc till mig som jag använda ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meth farmen och sen kom min polare dit och sa till mig att det var folk utanför så jag gick inte ut men han gick ut och sen när jag gick ut var han borta så jag tog min tesla och letade efter han och sen såg jag när jag ståg vid kanten av vägen att det stod en svart bil vid stranden så jag åkte ner och såg att det var min polare så jag hämtade honom och sen när jag skulle åka därifrån kom rånaren och dödade mig och min polare och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en delvis felaktig ban eftersom jag såg bilen själv utan att min polare sa nåt så jag gjorde inget fel men det är svårt för dem att veta så jag kan förstå varför dem banna mig men ändå så gjorde inte jag något fel eftersom när jag åkte ut för methfarmen med min tesla så såg jag bilen vid stranden nedanför.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till fivem och inte kunde alla regler men nu när jag spelar seriöst rp så kan jag reglerna och jag lär mig alltid av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är ju svårt eftersom jag inte gjorde något fel men jag kan förstå dem ändå men om min polare bara försvann helt plötsligt och det var folk där sen innan så förstod jag att han blivit rånad så jag letade runt hela stället men jag hittade inte honom men sen såg jag ju bilen från vägen nere på stranden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det är inte så mycket att lära eftersom jag inte gjorde något fel men att vara mer försiktig så att folk inte tro att vi tar ooc info ingame eftersom vi inte gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka