Nekad Hästburgare | Ban överklagan [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde att jag min polare snackade dc och tog ooc info ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett ställe med min polare och när min polare skulle dra blev han rånad så jag vågade inte gå ut så jag gömde mig men sen kom min andra polare till mig och då berättade jag att det var folk här men han drog också efter ett tag och precis när han gick ut hörde jag han ingame säga förlåt sjuk mig inte och då förstog jag att han också blev rånad så jag vågade inte gå ut men efter typ 5 min gick jag ut och ingen var där så jag letade runt stället men inga var där så jag tog min tesla och letade runt i närheten men när jag står på vägen kan man se när på stranden och där såg ja min väns bil så jag åkte dit för att hjälpa han. Sen hoppade han in i min bil och precis när jag tänkte åka därifrån blev jag bannad för metagaming och min polare fick en varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte gjorde något fel och jag snackade inte ens med han i dc utan jag snackade med en annan polare i dc och jag kunde till och med se min polares bil mitt på stranden från bilvägen direkt utanför stället så jag förstår inte hur det är metagaming för jag tog ingen info utifrån ingame.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans här var väldigt längesedan när jag var ny till fivem och inte hade koll på alla regler men nu när jag har spelat fivem ett tag och börjat spela väldigt seriös rp så har jag koll på alla regler och jag lär mig alltid av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag menar det var inte jag som gjorde något fel i denna situation så det hade varit svårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag menar jag gjorde ju inget fel men jag har ändå lärt mig att ta det mer försiktigt så inte jag blir felaktigt bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka