Nekad Hästburgare | Ban överklagan [BlasT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som de bara såg när jag kniva min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle ta ut en bil vid garaget men vi märkte att min bil var trasig så vi ringde mekonomen och medans vi väntade tog min polare upp en kniv och säger att han ska kniva mig och då tar jag också upp min kniv eftersom han hotade mig och så råkade jag klicka vänster klick när jag skulle vända mig om och då råkade jag stabba honom i magen och sen när jag tänkte ta honom till sjukhuset så bannar nån mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att även om det inte hade varit ett misstag så hade jag ju fortfarande en anledning varför jag dödade honom pga att han hotade mig med sin kniv. Men nu var det ändå ett misstag det var inte ens meningen att hugga honom men det fanns ju fortfarande en anledning varför jag tog upp kniven från första början så jag fattar inte hur jag blev bannad för RDM.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare bans var när jag var ny till fivm och jag hade inte läst reglerna och jag visste inte direkt vad man fick göra och inte. Men nu har jag läst reglerna och jag har spelat fivem ett tag och jag lär mig alltid av mina misstag men alla kan ändå göra misstag ibland fast man spelat ett långt tag och det var det som hände i det här fallet eftersom det var aldrig meningen att döda honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka ett steg längre och var mer försiktig och tänkt på konsekvenserna men ändå är det svårt eftersom det bara var en missklick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka extra noga på vad som kan hända och vara mer försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka