Accepterad Hästburgare | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och använde ooc info ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till meth farmen för att ta meth och när jag kom fram så såg jag 3 pers som hade vapen men dem han aldrig se mig så jag han gå in till stället men jag vådade inte gå ut för jag ville inte bli rånad så jag väntade tills min polare kom dit och han sa att ingen var där men jag misstänkte att dem väntade tills vi skulle komma ut så jag ville inte gå ut men min polare gick ut och ha blev rånad. Men sen kom min andra polare dit och sa att ingen var så då gick jag ut men precis då såg jag min polare blev rånad så jag gömmde mig igen men sen började jag leta efter ha n men hittade inte han och då sa han att han var vid stranden precis nedanför så jag tog min bil ut till vägen och därifrån kunde jag se min polares bil nere på stranden så jag åkte dit för att hämta han och sen blev jag bannad för metagaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag vet om det men jag är hemsk ledsen över det och jag ångrar verkligen det jag gjorde så jag tycker jag förtjänar en andra chans där jag kan visa att jag kan bättre eftersom jag egentligen kan bättre men i den stunden tänkte jag fel och jag gjorde fel men jag vill verkligen visa att jag kan bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till fivem och inte kunde alla regler och inte tog rp så seriöst men nu när jag kört fivem ett tag tar jag rp mycket mer seriöst och kan reglerna bättre och jag lär mig alltid något efter mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att fråga min polare i dc skulle jag kunna använda mobilen ingame och ringa han för att då blir det mycket mer realistiskt och jag förstår verkligen att det var fel gjort av mig men jag tänkte inte på det så mycket men jag förstår det nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid tänka mig för innan jag gör något dumt och att aldrig liksom hoppa ur rollspelandet någon gång när jag spelar som min karaktär.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka