Nekad Hästburgare | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hästburgare

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384788501/

Ditt Hex-ID: 1100001194db415

Vad är din discord tagg? NastY#7313

Vem var det som bannade dig? SverigeDemokrat

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 8 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte helt säker men jag tror att det var på grund av att jag körde upp för ett berg med min tesla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle var långt upp på mappen där det var massa berg så min polar sa att jag skulle köra upp för ett av bergen men jag var väldigt osäker på om man fick göra det eller inte men mina polare tjatade mer på mig och tillslut åkte jag upp för berget och jag blev bannad på direkten och jag förstår att jag harr gjort fel och jag är hemskt ledsen över det och jag lovar att det ej ska hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel och jag är verkligen ledsen över det men jag var väldigt osäker men visste inte om man fick göra det eller inte men nu har jag verkligen lärt mig nåt och det kommer ej hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans på multistaden var när jag var ny till fivem och jag hade inte lärt mig alla regler och då gjorde jag en del misstag men nu har jag minst läst igenom reglerna 3 gånger så jag förstår dem till 100 % och nu när jag spelat fivem ett tag så har jag mycket mer koll på läget en förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att ändå fast jag var osäker om man fick göra det eller inte kunde jag lita på magkänslan och inte gjort de men jag vet faktisk inte hur jag tänkte men jag är fullkomligt medveten om att jag har gjort fel men jag är hemskt ledsen över det och hoppas ni kan förlåta mig för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig att lyssna på mig själv och att inte lyssna på sin polare hela tiden ändå fast jag var osäker så borde jag ha tagit den säkra vägen och jag ska verkligen tänka efter nästa gång jag gör nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka