Nekad HÖGÖ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HÖGÖ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? HÖGÖ#6233

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2005

Berätta om din karaktär. Sebastian Karlsson är en man på 23 år och kommer från sverige, Under sebastians barndom så levda han väldigt fattigt tillsammans med hans mamma och hans bror, Eftersom att dom bodde fattigt så bodde dom inte på ett särskillt bra ställe, dom bodde mitt i orten rinkeby, vilket gjorde så att sebastian fick ett väldigt dåligt umgänge och började med att både sälja och konsumera droger. Innerst inne så är sebastian en väldigt generös kille men på utsidan vill han värka tuff inför sin storebror, Sebbe och hanns storebror har ett väldigt bra förhållande till varran och det krävs mycket för att dom ska gå skillda vägar, sebastian har inte så jättemycket kontakt med sin mamma längre då han tillsammans med hans bror flyttade till staden Unive för att hitta på nya äventyr. Sebastian är väldigt intesserad av sportbilar och hanns största dröm att att skaffa en BMW M5 samt att han vill bli stadens bästa mekaniker, innerst inne så vill sebastian inte hålla på med droger och annat utan han vill bara leva ett vanligt liv med stor familj och mycket vänner. sebastian är även en man som jobbar hårt för något som han vill ha och presterar alltid sitt bästa.

Sebastians bilintresse började redan som liten då han ofta var ute och lekte med sin bror och såg därför väldigt många olika och häftiga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är en person som folk kan ha roligt och skratta med samt att jag kommer vara en väldigt passiv rp spelare. jag kommer även försöka skaffa jobb på någon verkstad i staden. jag vill även bidra med fler djupa och spännande senarios där alla som är med har roligt samt att jag även vill sprida humor och glädje på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man skall inte bara skall tänka på att en själv ska ha roligt eller "vinna" scenarion. samt att man skall hålla en hög RP nivå så att det blir så realistiskt och verkligt som möjligt. Man skall också tänka på att man inte alltid måste vinna själv utan att motparten också skall vinna. Tillexempel om man är i ett gängkrig så skall man tänka på att man inte skall göra allt för att vinna utan låta motparten vinna med. Ett till exempel är att om du blir hotad eller liknande av ett stort krimminelt gäng så skall du ta till Fear rp och värna om ditt liv, hade du blivit hotat av ett gääng i verkligheten så skulle du inte vart uppkäftig o inte brytt dig.

Hur hittade du Unive? spelade på den för ca 6-7 månader sen och då blev jag tipsad av en kompis att spela där då jag inte hadde någon bra server att spela på. samt att jag kollade på twitch och såg att det var många spelare och bra RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka