Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck
Vad heter du IRL? Anton
Vad heter du på discord? Gyrox#5249
Hur gammal är du? 19 år gammal!
Hur många timmar har du på Fivem? runt 700 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Hade varit väldigt kul att få bli chef på falck, är ju själv utbildad till mekaniker irl, så tror jag hade kunnat få upp rp nivån lite grann iaf.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är utbildad mekaniker irl
Berskiv din karaktär? Hampus Andersson, en väldigt motiverad person som vill att allt ska gå bra för sig själv och andra. Hampus valde även inriktningen "Fordon & Transport" i Gymnasiet som var Hampus bästa tid i livet. Det hampus ville uppnå med att gå den här utbildningen var att starta ett eget företag eller ta över ett företag.
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varenda dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Japp
Vad heter du IRL? Anton
Vad heter du på discord? Gyrox#5249
Hur gammal är du? 19 år gammal!
Hur många timmar har du på Fivem? runt 700 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Hade varit väldigt kul att få bli chef på falck, är ju själv utbildad till mekaniker irl, så tror jag hade kunnat få upp rp nivån lite grann iaf.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är utbildad mekaniker irl
Berskiv din karaktär? Hampus Andersson, en väldigt motiverad person som vill att allt ska gå bra för sig själv och andra. Hampus valde även inriktningen "Fordon & Transport" i Gymnasiet som var Hampus bästa tid i livet. Det hampus ville uppnå med att gå den här utbildningen var att starta ett eget företag eller ta över ett företag.
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varenda dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Japp