Ej Antagen gyroseater_ | Chef-jobb ansökan [MarjaLisas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? gyroseater_

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 3 månader eller sedan 8 augusti 2024 då jag har lärt mig mycket på hur man rpar och reglerna på unive.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har erfaren heter inom Securitas som rekryterare då securitas är ett väldigt stress fullt jobb samt har jag jobbat på marja lisas tidigare som erfaren då jag var extremt bra på mitt jobb och var extremt aktiv då jag gillade att jobba där men senare fick jag sparken pga att jag hade blivit helper och inte hade tid att rpa då jag slutade jobba där så att någon annan kunde ta min plats

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag skulle vilja förbättre de på ett sätt som att göra en aktivitets koll på dem som är anställda och dem som är anställda och inte jobbar skulle bli sparkade från panelen då det finns många som vill jobba på Marja lisas som vill hjälpa till men vi har inte plats i panelen så det är inte möjligt jag skulle också vilja göra marja lisas ett mindre lall ställe då dem flesta personerna som är där brukar lalla och förstöra rpen för alla andra

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara extremt aktiv som Marja lisas chef om jag hade blivit det då jag vill bara förbättra Rp nivån i Marja lisas också vill jag förbättra aktiviteten som Marja lisas har då det finns flertal personer med i panelen men dem aldrig är aktiva

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna, Tack för du läst min ansökan till Marja lisas chef!

Senast ändrad:
Nekad!
Anledning: Är helper, satsa mer på det istället för chef jobb.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Du sitter ju själv och +reppar andras ansökningar så bara för du vill att han här inte ska bli chef så måste du inte skriva att tråden ska bli åst för +reps mvh
De finns inte kvar, de är raderade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka