Nekad Gxrn | Chef-jobb ansökan [SMokey Nagata

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gxrn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Arvid

Vad heter du på discord? Arrekung#8174

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här väldigt länge men jag slutade för ett tag så de är där för jag nyss blev medlem.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef här på Kriminalvården så kommer jag att göra företaget mera aktivt. Jag har en plan hur jag ska göra för att få folk att börja jobba där och att jag har ett specielt sätt att jobba och lära på. Jag kommer vara sträng mot dom spelarna som ska ta intervju men ändå låta snäll satt dom ska börja jobba här på Kriminalvården. Och om jag säger något dumt så kommer jag att stå för det jag har sagt. Jag kommer att bemöta folk som att det var som min bästa kompis och satt dom känner sig trygga att få vara med mig och satt dom vill prata med mig och prata om vad som har hänt. jag kommer anställa folk som låter bra och dom som vet vad dom gör och ej dom som lallar på jobbet. Jag kommer att köra många utbildningar t.e.x tazer utbliding och hur man ska hantera folk och kör utbilding och hur man ska bemöta någon. Jag vill just att Kriminalvården ska få det så bra som möjligt och att dom ska trivas och vara aktiva på jobbet. Och om någon skulle typ göra något som inte är bra så kommer jag att ta det på största allvar och prata med han som gjorde det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så många erfarenheter men att jag är bra bemötande när jag ska prata med folk. Och på en annan server så har jag vart polis.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 15:00 till 21:00
tisdag: 15:00 till21:00
onsdag: 14:45 till 21:00
torsdag: 15:00 till 21:00
fredag: 14:45 till 22:30
lördag 8:00 till22:00 eller 23:00
söndag 8:00 till 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka