- Meddelanden
- 211
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? GUZZ#7387
Hur gammal är du? Jag är 18 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först o främst genomföra en större genomsökning kring de anställda för o se vilka som är aktiva eller inte, sedan så kommer jag anordna ett möte med alla de anställda för att komma fram till en lösning med biträdande chefen över yrket. Jag kommer få in fler utbildningar, anordna regelbundna möten och försöka få en bättre konstruktion inom yrket som gynnar alla. Jag kommer få in fler anställda till yrket så det rullar på bättre än någonsin och göra så de anställda trivs men också se till så att de sköter sitt arbete rätt med lagen i hand. Kommer få in fler samarbeten med tex Securitas för o ha backup.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit qpark chef 2 gånger innan vilket stärker det hela riktigt bra. Jag kan fakturasysymet till 100%, jag vet hur man bemöter kunder på bästa sätt, jag vet hur man hanterar stress och tar kritik väldigt bra.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 22:00
Onsdag 15:00 - 22:00
Torsdag 15:00 - 22:00
Fredag 14:00 - 06:00
Lördag 13 - 07
Söndag 13 - 22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? GUZZ#7387
Hur gammal är du? Jag är 18 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först o främst genomföra en större genomsökning kring de anställda för o se vilka som är aktiva eller inte, sedan så kommer jag anordna ett möte med alla de anställda för att komma fram till en lösning med biträdande chefen över yrket. Jag kommer få in fler utbildningar, anordna regelbundna möten och försöka få en bättre konstruktion inom yrket som gynnar alla. Jag kommer få in fler anställda till yrket så det rullar på bättre än någonsin och göra så de anställda trivs men också se till så att de sköter sitt arbete rätt med lagen i hand. Kommer få in fler samarbeten med tex Securitas för o ha backup.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit qpark chef 2 gånger innan vilket stärker det hela riktigt bra. Jag kan fakturasysymet till 100%, jag vet hur man bemöter kunder på bästa sätt, jag vet hur man hanterar stress och tar kritik väldigt bra.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 22:00
Onsdag 15:00 - 22:00
Torsdag 15:00 - 22:00
Fredag 14:00 - 06:00
Lördag 13 - 07
Söndag 13 - 22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja