Nekad GUZZ | Chef-jobb ansökan[GSP][L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove street Pizzeria

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? GUZZ#7387

Hur gammal är du? Jag är 18 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 1 år och några månader.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först och främst att genomföra en större upptäckt från de anställda då man vill se hur de jobbar och om de är de rätta för jobbet, sedan så kommer jag gå igenom alla papper som finns på plats, jag kommer Utveckla mina anställdas RP, deras förmågan vid viktiga beslut osv. Jag kommer utveckla pizzerian till en ny och högre Nivå än vad den håller just nu. Jag vill få de anställda att förstå bördan om vad detta yrke innebär, Kommer få in nya kursplaner och jobba praktiskt men också snabbtänkt kring nya möjligheter inom yrket. jag vill utveckla pizzerian till en fräschare plats o vara på så alla kan känna sig välkomna och trygga när de tar steget in till Pizzerialokalerna. Jag vill utveckla pizzerians konstruktion för att få den bästa arbetsplatsen för mig och mina anställda. Vill att de som tar klivet in till pizzerian ska känna av den kärlek och behövligheten vi vill ge ut. om folk kommer in och vill söka ett arbete hos just pizzerian så kommer jag alltid bemöta de med respekt, vara kärleksfull och trovärdig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just inom detta yrke så har jag helt okej arbetstimmar då jag arbetat halvtid inom Pizzerian men då fick jag även lära mig en hel del om hur man ska ta personer som blir aggressiva på bästa sätt och hur man ska göra ifall man hamnar i kniviga situationer, Jag fick lära mig om hur fakturasystemet fungerar och hur man ska göra ifall en person blir för aggressiv. Fick träffa nya personer som var väldigt trevliga och en chef som var en underbar människa. Jag skulle säga att jag ändå har ganska bra erfarenheter inom yrket då jag vet hur fakturasystemet fungerar, hur man ska utföra försäljning på bästa sätt., och hur man ska göra för att arbeta effektivare., Jag vet även hur man ska göra allt pappersarbete osv. Jag har varit chef innan på en del yrken och genom det så har jag fått lära mig väldigt mycket om hur man ska bemöta kunder, få in fler anställda men också kunna skapa en ny gemenskap med de andra inom yrket men också kunderna. Jag vill utveckla pizzerian.

Hur ofta kommer du vara inne? Lovdagar:

Måndag 13:00 - 07:00
Tisdag 13:00 - 08:00
Onsdag 14:00 - 05:00
Torsdag 15:00 - 03:00
Fredag 12:00 - 09:00
Lördag 12:00 - 07:00
Söndag 12:00 - 07:00

Skoldagar:

Måndag 15:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 22:00
Onsdag 15:00 - 22:00
Torsdag 14:00 - 22:00
Fredag 14:00 - 07:00
Lördag 13:00 - 08:00
Söndag 13:00 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka