Accepterad GUZZ | Ban överklagan (Heeblom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? Heeblom

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vad jag har sett så körde jag i hög hastighet, in i ett träd med en volvo, krossade rutan men valde sedan att köra vidare utan inte RPa på skadorna. Jag fortsatte sedan vidare mot bahama mamas west, Hastigheten jag körde i var väldigt hög och det var en väldigt dålig bil med dåliga svängar så sånt kan hända, En ruta krossades och jag började blöda vid huvudet men RPADE inte på det utan körde bara vidare istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in på servern och tagit ut min bil, när jag skulle köra till bahama mamas, Jag börjar komma upp i en högre hastighet än vad man egentligen ska, Då går inte ratten som den vill och det går ej att svänga. Jag kommer till polisstationen när jag kraschar rakt in i ett träd, Jag väljer då att fortsätta åka och inte RPA På skador. Man ska alltid rpa på skador oavsett dsync eller ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Staff lägger aldrig felaktiga bans och jag borde RPAt på skadorna istället för att köra iväg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vissa är felaktiga, vissa är rätta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle RPAT på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka