Accepterad GUZZ | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive BanID: qumnil Anledning: lall Går ut om: 0 dagar 23 timmar 48 minuter Placerad av: Albinyouknow

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och några fler började slå på en person som vi då trodde var polis, vet ej vid tillfället om han var polis eller ej utan det var bara något vi fick höra, så vi bestämde oss för att gå ihop ett gäng, ge mannen några slag och sparkar för att sedan diskutera med mannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev insatt på Livstid vid fängelset, det blev lite lalligt i början men inget som jag la vikt på. Jag hade träffat några sköna gubbar i fängelset som jag diskutera med, då säger en person att han med svart hoodie är polis, vi bestämmer för att konfrontera honom men först misshandla honom milt. Sedan så slutar jag och de andra slå på personen för vi ville diskutera med honom och fråga lite enkla frågor till mannen. efter att jag slutat slå på personen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Personer inom staff teamet gör i de flesta fall inte felaktiga beslut och jag borde bettet mig bättre, Jag ångrar mig och detta kommer inte upprepas igen från min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat konfrontera honom direkt utan slag mot huvudet och sparkar mot kroppen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka