Accepterad GUZZ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive, BanID: auisrs Anledning: vdm Går ut om: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: Akam-o

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på en person lite lätt med min bil så han skulle få ont i benet för att han sparkade och bråkade med min vän, gjorde allt för o försvara min vän och det resulterar i en ban på 2dagar för VDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde lite när jag ser massa folk vid sjukhuset, jag ser då min vän där som står och bråkar med en person, personen blir nedslagen av min kompis och efter det så ställer sig personen upp för att sedan sparka till min väns bil, jag väljer då att köra efter personen för att nudda honom lite lätt med bilen så han ska få ont i benet, Jag kör på honom lite lätt så han ramlar ihop men sedan så kan han ställa sig upp och springa helt normalt igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, staffs lägger aldrig felaktiga bans utan de har alltid något motiv eller anledning till det, dock så tycker jag personligen att det var lite lång tid då personen varken verkade ta skada från kraschen eller dog.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns Ej, vissa är felaktiga, vissa ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat prata med mannen vilket jag skulle göra när jag då ville göra så han får ont i benet lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka