Accepterad GUZZ | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 5b2f494cfe6d9c0ed047fbb6250ce1dc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ut ett vapen från polisförrådet utan rollerna och behörighet till det, Sedan var lite otrevlig i support, Varför jag blev bannad från discorden är dock ännu oklart men finns säkert en bra förklaring till det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och latcha runt lite, sen fick jag den dumma iden och ta ut ett vapen från polisförrådet för att använda det, jag gick in på min poliskaraktär som fortfarande hade jobb och allting kvar, sedan så gick jag in i polisförrådet och tog ut en glock 17. Jag åkte ner till groove street för att använda det men ångrade mig ganska snabbt, när jag skulle lämna tillbaka den så blev jag bannad och förd in till support där 2 staffs börjar skriva med mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte gått in i polisförrådet och istället låtit det vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att sköta sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka