Accepterad GUZZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? guzz1904

Vem var det som bannade dig? Yummy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ea8c3d3de7d11bf93654e6ae412304a8.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev upprörd över att roller drogs utan att få svar på varför, så det blev hetsig stämning och ord flög ur som inte skulle flyga ur i stundens hetta. Tjafset pågick i både PM men även support och jag var väldigt oprofessionell i mina ord den dagen då jag var väldigt upprörd. Detta tyder då på att jag och staffen inte kommer bra överens alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg ett meddelande OOC att det var ett möte som inte jag kunde närvara på i stunden så jag frågade vad som händer ifall man inte kan närvara där på denna staffmedlemmen började ge order från ingenstans vilket jag inte tar då man inte gör de. Han sa att jag skulle göra saker jag inte kunde och det blev tjafs, det slutade med att mina gängroller drogs från ingenstans utan förvarning för att en ¨högra¨ boss sa åt han att göra det utan att följa mallen. Sedan slutade tjafset upp i PM mellan mig och staffen där saker som inte skulle sägas sas. Ångrar ju såklart att jag sa de orden då det var stundens hetta enligt mig och ingenting var menat. Jag gick sedan vidare till support för o försöka diskutera bannen men det slutade bara i mer tjafs vilket tyder på att jag o denna staff inte kommer kunna komma så bra överens med varandra då vi båda verkar endast irritera varandra. Jag som gammal spelare här borde kunna sköta det mer professionellt men i detta fall så blev jag irriterad och då kunde jag inte kontrollera mig själv på ett sådant sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte i detta fall då han tog det som staff diss och det är inte tillåtet. Jag gjorde fel som sa lite ord som var lite för långt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skött det professionellt och inte sagt orden jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka