Nekad GUZZ | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? guzz1904

Vad är ditt Hex:ID 11000010e684b81

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Lovdagar:
Måndag: 15:00 - 05:00
Tisdag: 13:00 - 05:00
Onsdag 14:00 - 05:00
Torsdag 13:00 - 05:00
Fredag 13:00 - 05:00
Lördag 13:00 - 05:00
Söndag 13:00 - 05:00

Vardagar/helger:
Måndag: 15:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 22:00
Onsdag 15:00 - 22:00
Torsdag 15:00 - 22:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 13:00 - 05:00
Söndag 13:00 - 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan Februari 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/49e65bf0b7419af593a45813e9b7bab5

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är någon som kämpar för serverns bästa och för att servern ska leva vidare i ett skick där inget form av lall eller dåligt beetende fram kommer. En servervakt ska kunna ta hastiga beslut och ska vara mogen vid sin position. Man ska inte missbruka sin position som en servervakt utan tvärtom, man ska använda den ansvarsfullt och respektfullt, Håller man sig till reglerna så kommer man alltid längst och det är något som jag lever för. En servervakt enligt mig är någon som vill servern väll och hjälpa till på servern genom att få bort alla lallare, rasister, moddare osv. En servervakt är någon som bär väldigt mycket ansvar på sin axel och det är just det ansvaret man ska kunna ta. Man ska kunna ta hastiga men också rätta beslut. Man ska också kunna alla regler utantill och följa reglerna på ett effektivt sätt. Som servervakt så finns det ett engagemang hos personen som bär rollen [Servervakt] och det är de personerna som ska förebygga lallet men också de som begår regelbrott varje dag inom Unive. En servervakt är en person som vet vad RP går ut på och som kan FiveM, som kan RPA moget men också bra, Som vet vad servervakt innebär och går ut på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig servervakt just för att jag varit servervakt innan och jag var servervakt väldigt länge under den perioden. Jag vill inte täcka det faktum att jag nyligen var Staff på Unive så jag har väldigt goda erfarenheter om hur man ska bete sig när man bär på ett såpass stort ansvar som en servervakt. Jag vet hur man ska hantera servervakts position utan att någon form av korruption inträffar, Jag skulle säga att jag är en person som passar som just servervakt då jag har de erfarenheterna sedan innan, jag var Servervakt cirka 6 månader innan jag blev STAFF på Unive. Därför borde jag bli en servervakt på Unive, jag vill hjälpa till mer för att förebygga all form av lall, förebygga regelbrott men också rasism på servern. Jag har ju som sagt varit servervakt innan så jag kan hantera positionen med mogenhet, stil men också med ett annat engagemang som andra inte kan, Jag vill bevisa att jag är här för att hjälpa Unive att bli bättre för varje dag som går.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder förmånerna man får när man blir servervakt till sin egna fördel och bara har rollen för att kunna synas för att folk ska tro att man är en bra människa. SV-Abuse innebär att man abusar positionen servervakt till sig själv, till exempel att man revivar sig själv för varje gång man dör eller använder det i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka