Nekad Guztafsson1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guztafsson1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Vad heter du på discord? Guztafsson

Mellan vilka tider kan du oftast spela? [inte lov]

Vardagar 16:00-00-00
Helger nästan hela dagen om jag inte hittar på nått annat annars från 10:00-02:00

[under lov]

Vardagar 11:00-00:00
Helger nästan hela dagen om jag inte hittar på nått annat under dagen annars 11:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar på unive snart ett år men jag vart bannad för nån månads sen (felaktig) så jag fick komma till baka med då vart det en paus på typ 2 månader annars typ ett år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle ja hjälpa till med servern eftersom unive har en väldigt stor spelar bas kan det lätt förekomma lal under olika scenarion och kan även förekomma lal utanför scenarion som om man hänger på torget folk lallar osv då kan jag sv banna dom som inte beter sej eller bryter regler jag kan kicka folk som har konstiga kläder på säg (buggade) och skrivit som anledning att dom skulle byte kläder om nån vdm rdmar eller bryter mot nån annan regel kan jag sv banna dom och hoppa support och säga vad som hänt och vissa klipp så dom kan förlänga bannen jag kan även reviva dom som har blivit felaktigt dödad tex om du har blivit rdmad vdmad eller buggat under marken osv men dom kommer behöva vissa klipp/bevis på det som hände så dom inte ljuger osv kommer även hålla koll på den treinie inte hinner med tex små saker så dom får ta det lite mer viktigare så ja hjälper till me det också.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Som sagt så är det en väldigt stor spelar bas på unive så i många fall kan man hamna i en ”lallig” sitivation då är det bra om man kan styra upp allt med perms så att alla kan få en sån bra rp upplevelse så att alla trivs och får ha det kul men framför allt att server är som den bästa den kan vara så det är därför jag vill bli det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur just jag skulle kunna bidra är för att jag kan mycket om servervakt och support eftersom jag har varit det tidigare och jag är väldigt aktiv så jag kommer kunna bidra med mycket arbete kanske inte support arbete men just när man rpar och det är nån lallare nån som inte följer regler nån som felaktigt död osv att jag hjälper till med det och jag kommer kunna bidra med att underlätta för treinie och högre så dom kan fokusera på d viktigare och att jag kan under lätta för dom och hjälpa till med bans och kicks och reviva report å allt kommer att försöka göra servern bättre än vad den redan är

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag är erfaren med comands rp och staff jag är väldigt aktiv och bidrar med bara bra saker jag kommer försöka mitt bästa att göra servern ännu bätrre och håller mej alltid till reglerna kommer som sagt vara väldigt aktiv och kommer hjälpa till hela tiden då jag kan

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna hjälpa servern att bli ännu bättre för att jag älskar ändå att spela på servern då kan jag medans hjälpa till så att alla får en sån bra upplevelse som möjligt för att alla ska kunna ha kul och känna sej trygg i sitt rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra eftersom jag har tidigare varit sv och support så kan nästan alla kan iallafall alla inom servervakt så inga problem med det och jag vet hur ja ska agera i olika situationer

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men det var länge sedan så kommer inte ihåg med sen var jag bannad för ett lite tag sen men den var felaktig så kom tillbaka och dom innan kommer jag tyvär inte ihåg men det var i början av min rp så kunde inte så mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Vill tillägga om jag inte har stavat så bra eller har dålig formulering så är jag inte så bra på skriva för jag har dyslektiker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka