Accepterad Guztafsson | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795876933

Ditt Hex-ID: 110000131ce6a45

Vad är din discord tagg? Guztafsson#7588

Vem var det som bannade dig? ao

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Meta Gaming ~AO. Återstår: 5 dagar 23 timmar 35

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mej eftersom att jag tydligen hade metat jag metade aldrig jag satt muted i samma vc som bogha då men det betyder inte att jag metade för det att jag ser min kompis stå efter väggen så stannar jag så klart för att snacka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade nyss tagit spawnmenu till sandy och tog min cross för att åka till säljet då ser jag bogha då stannar jag och snacka med honom då skriver bogha varför metar du gustafsson (på skämt) vi skojar med varan och så sen så skriver dom att jag ska hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att det finns inga direkta bevis på att jag metade och jag gjorde inte det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait inte menningen gjorde överklgan vart unbannad sen kommer jag inte ihåg dom andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket eftersom jag inte metade men inte sitta med bogha i dc kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte riktigt metade ju inte så vill va tillläga att jag hjärna vill ha tillbaka mina roller som danator+++ och medlem och krim.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka